حنانهحنانه، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو مامان و بابا

برای حنا جونم

1389/12/25 2:57
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ناز گلم

خوبی مامان جون؟

 

 

راستش مامانی خوابم نمیاد اما تو مثل یه فرشته کوچولوئ ناز خوابیدی

دو روزه که مامانی سرما خورده داشتم خونه تکونی می کردم اما بی احتیاطی کردم و مریض شدم

واسه اینکه دخمل نازم مریض نشه مجبور شدم ماسک بزنم ولی تو انگار مامانی رو نمی شناسی و ازش می ترسی قیافت خیلی با مزه می شه وقتی نگاهم می کنی و با اون ماسک....فدات بشم مامانی دعا کن زودی خوب شم و درش بیارم گلم

 

 

راستی مد دونی چند روزه دیگه بیشتر تا عید نمونده 

داره عید می شه و سال جدید شروع می شه 

 

 

می دونی گلم می خوام به امید خدا از عید بهت غذا بدم بخوری جگرم!

 

مامان جون خیلی خسته ام و دیر وقته فکر کنم کم کم باید برم لالا کنم

 

 

شب بخیر مامان جونم

 

خوابهای رنگارنگ ببینی مادر جون

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)